19 December 2013

《11天主角》碎碎念~(2)+漫画~

邻家女孩来咯~~~
我可以死了。样子不是这样的啊啊啊啊!!!
到最后我还是做了。

最近在追些‘名’漫,读了过后突然很想死。
都是Khei Lai害的。我拜一补习后去读《Beelzebub》(两百多篇叻!),没后悔,因为故事笑死人,刚好又不卖肉,正合我意!
三天内追完200+篇,过后开始读《蓝色除魔师》,总觉得华文名字怪怪的(‘青’才是正确的颜色……不是吗?)。幸好才五十多篇,不然去我又要读死我自己咯。
读完后第一个感想:终于有个主角是很会煮饭的!感动!
不过我对做弟弟的(不知道叫什么名)很有意见。
因为我不会用华文讲,所以先转会英文……

I dunno if it's the trend or what, but guys REALLY like to have moles on their faces. I MEAN,
SERIOUSLY
WHAT IS WRONG WITH FICTIONAL GUYS THESE DAYS?!

Note that Clear has two moles beneath his lips, and Yukio...that doesn't need explaining right? Now I'm wondering if there's anyone fictional out there that has TONS of moles on their faces. Seriously.


Because there's no video on Youtube and so I had to seach Soundcloud for the song. Damn.

No comments:

Post a Comment